Dlaczego warto reklamować się na Facebooku? W jaki sposób skutecznie promować fanpage?
W obecnych czasach Facebook stanowi jedną z najskuteczniejszych form kontaktu pomiędzy firmą a klientem. Systematyczne prowadzenie fanpage'a oraz stosowanie licznych kampanii reklamowych może się zatem przyczynić nie tylko do zwiększenia liczby obserwujących: taka promocja pozwala bowiem na zainteresowanie konkretnego grona odbiorców, co przekłada się na realny zysk spółki. W jaki sposób możemy to zrobić?
Twoja firma bez Facebooka jest niezauważalna
Jest to smutna prawda na temat obecnego stanu rzeczy. W dobie powszechnego dostępu do internetu Facebook oraz inne kanały wzajemnej komunikacji stały się wyznacznikiem popularności danej marki. Tym samym coraz większy nacisk kładzie się właśnie na promocję w tej strefie, gdyż odpowiednio przeprowadzona przynosi niesamowite rezultaty względem środków, które na nią przeznaczymy.
Dodatkowo sam Fanpage stanowi obecnie jedno z najlepszych źródeł komunikacji z odbiorcą. Dzięki niemu możemy w prosty sposób informować klientów o zbliżających się promocjach lub przedstawiać zastosowania naszych produktów. Dobrze prowadzona strona naszej marki buduje również zaufanie dla nowych użytkowników, którzy za sprawą kilku kliknięć są w stanie dowiedzieć się najważniejszych informacji na temat naszej firmy.
Zalety reklamowania się na Facebooku
Olbrzymią przewagą reklamowania się w sieci, a w szczególności na Facebooku, jest możliwość dotarcia do sprecyzowanej grupy odbiorców. Dzięki zawężeniu tej strefy jesteśmy w stanie pozyskać nowych klientów poprzez ustalenie m.in. ich zainteresowań, przedziału wiekowego czy też tego, jak często kupują oni produkty przez internet. Jednocześnie możemy z łatwością porozumiewać się z nimi za pomocą czatu lub przedstawiać nowe oferty poprzez promowanie naszych postów.
Każda z kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku jest również w pełni potwierdzona statystykami, dzięki czemu możemy ocenić, jaka forma promocji sprawdza się najlepiej. Dodatkową funkcją jest tutaj chociażby tworzenie kampanii "remarketingowych", podczas których nasza reklama wysyłana jest wyłącznie do osób, które np. weszły w reakcję z postem. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze dokładniej dotrzeć do potencjalnych klientów.
Wybór profesjonalnej firmy czy samodzielna reklama?
Wydawać się może, że prowadzenie fanpage'a oraz kampanii reklamowych na własną rękę to dobry pomysł, aby zaoszczędzić trochę budżetu. Nic bardziej mylnego. Bez odpowiedniego doświadczenia oraz zaznajomienia się w mechanizmach reklamy możemy dość błyskawicznie utracić środki, nie odnosząc przy tym żadnych korzyści w postaci nowych klientów. Wybierając profesjonalną firmę zajmującą się prowadzeniem naszych kanałów social media, możemy liczyć nie tylko na zwrot takiej inwestycji (w postaci długofalowych zysków), ale również m.in. na zwiększenie rozpoznawalności marki czy też fachową obsługę klienta, która pozwoli nam uniknąć wpadek wizerunkowych lub innych błędów w komunikacji z użytkownikiem.
Materiał partnera: https://morelikes.pl/.